Gaat de voorstelling door als het regent?

Ja, als het regent, gaat de voorstelling gewoon door. Alleen bij extreem weer wordt de voorstelling afgelast en zullen we bezoekers een andere avond aanbieden om te bezoeken of over gaan tot restitutie. Neem gelieve geen paraplu mee, omdat dit het zicht tijdens de voorstelling voor anderen verhindert. Het weer wordt door de organisatie goed in de gaten gehouden en je wordt van te voren geïnformeerd als het optreden niet door kan gaan.

Kunnen er op de avond zelf kaarten aan de kassa worden gekocht?
Ja, dat kan. Op het landgoed kan zowel contant als per pin worden betaald. Wij raden het echter aan om van te voren kaarten via internet te bestellen, om zeker te zijn van een plek tijdens de voorstelling. Het bestellen via internet is gemakkelijk en kost niets meer.
Kan de voorstelling worden bezocht door mindervaliden?
Ja, dit is mogelijk. Indien u minder mobiel bent, zou u dit dan bij de kassa willen melden? Wij delen u dan in bij een groep die de voorstelling in een aangepast tempo volgt. Indien het voor u een probleem is om minstens 25 minuten te lopen tijdens de voorstelling, horen wij dit graag. U zou zelf een klapstoeltje kunnen meenemen voor de momenten waarop wordt stilgestaan om de dans te bekijken.
Kan ik mijn kinderen meenemen tijdens de voorstelling?
Jazeker, de voorstelling is voor alle leeftijden geschikt. Kinderen t/m 6 jaar kunnen gratis worden meegenomen.